Визначати акт як регуляторний — компетенція ДРС

Верховний Суд України у своїй постанові від 10.12.2021 у справі № 0940/2301/18 надав висновок, що рішення ОМС про встановлення місцевих податків і зборів не вважаються регуляторними актами.

11 підказок, як правильно скласти протокол уповноваженої особи

Визначати акт як регуляторний — компетенція ДРС

Договір про закупівлюСкачати зразок

Йшлося про 2018 рік, коли за приписами Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» до рішень органів місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків і зборів вимоги Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» не застосовувались і, відповідно, сільська рада не була зобов’язана дотримуватися обов’язкової регуляторної процедури під час розробки та прийняття спірного рішення про встановлення місцевих податків і зборів.

ДРС роз’яснює, що відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рішення ОМС про встановлення місцевих податків і зборів мають ознаки регуляторних актів, оскільки спрямовані на правове регулювання господарських відносин. Сама лише постанова Верховного Суду, прийнята стосовно конкретного рішення, вважається оціночним твердженням. Висновок про віднесення конкретного проєкту акта до категорії регуляторних може сформувати лише уповноважений орган — Державна регуляторна служба України, зазначило відомство на своєму офіційному вебсайті.

Джерело: офіційний вебсайт Державної регуляторної служби України



УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на розсилку від порталу «Держзакупівлі» та читайте важливі новини першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
156

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2420

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
77

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1200

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді