Чи потрібно публікувати договір в Прозорро, якщо закуповуємо в монополіста за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей?
Як описати технічні характеристики предмета закупівлі, щоб вони не були дискримінаційними? Закуповуємо генератор конкретної моделі з можливістю запропонувати еквівалент?
Чи потрібно в ЕСЗ публікувати протокол УО, коли продовжуємо термін підписання договору за результатами торгів?
Замовник закуповує за талонами дизпаливо, яке використовуватиме для шкільних автобусів та генератора. За яким КЕКВ проводити їх закупівлю?
Чи можна скасувати запит пропозицій постачальників через неправильно вказану кількість товару?
Сума договору на закупівлю товару в замовника дорівнює 100 тис. грн. Можемо оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, чи все ж проводити відкриті торги?
Якщо відкриті торги не відбулися, чи можемо ми укласти прямий договір на меншу суму, ніж була очікувана вартість у цих торгах?
Які документи обов’язково завантажувати в систему, якщо договір укладаємо за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей?
Ми помилково двічі розмістили план закупівель на Prozorro до одного договору. Сума договору – до 50 тис. грн, тому звіт за ним не формували. Опублікували лише річний план. Чи можна якось скасувати план закупівлі на Prozorro?
Мені як уповноваженій особі з публічних закупівель, визначеної наказом по підприємству, не оплачують виконання цих обов'язків. Чи це законно?
Чи обов’язково проводити спрощену закупівлю, якщо вартість предмета закупівель становить чи перевищує 50 тис. грн?
Оголосили відкриті торги на природний газ на 2025 рік. Договір вже на підписанні, але помітили, що в ЕСЗ зазначили: річний план на 2024 рік. Як діяти?
Чи потрібно розміщувати обгрунтування на власному веб- сайті для закупівель ЗПП?
Оголосила ЗПП та зробила механічну помилку, набираючи суму закупівлі. Закупівля не відбулась. Чи можу я знову оголосити ЗПП на той самий товар, змінивши очікувану вартість закупівлі?
Підкажіть, будь ласка, склалася така ситуація: продовж місяців, що вже минули, зобов’язання сторони не виконували, так як у замовника відпала потреба в цьому товарі. Тому вирішили розірвати договір. Наразі виникла потреба в закупівлі за тим самим кодом ДК 021:2015. Чи потрібно сумувати цю закупівлю з попередньою?