Закупівельна робота, особливо складання тендерної документації, схожа на ювелірну. Кожна фраза і вимога в ній — важливі й впливають на результат тендеру. Одні помилки, які трапляються у замовника, справді несуттєві, другі — вартують нервів і коштів. Бувають і такі, яких замовник припустився через прогалини в законодавстві.
Наприклад, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язав встановити в документації опис і приклади формальних помилок, але ми маємо тільки затверджений їх перелік. Натомість приклади нормотворці надали не до усіх. Як тоді замовнику правильно їх прописати? Ми потурбувалися про це і пропонуємо приклади формальних помилок, які варто передбачити замовнику. Також у статті — перша практика Колегії АМКУ та суду після появи затвердженого Переліку формальних помилок.
Переговорна процедура теж має свої застороги. Окремі замовники впевнені, що її провести простіше за «торги». Ви також? Але саме вона найчастіше насторожує аудиторів. Ми проаналізували помилки та порушення замовників у переговорній процедурі і виявили три, які ліпше одразу утилізувати.
У червневому номері журналу
«Держзакупівлі» допоможемо правильно:
- визначити гарантійні строки у договорах про закупівлю товарів
- обґрунтувати підстави для відміни тендеру
- перевірити шість обов’язкових документів у закупівлі ліків
- сформулювати вимоги до учасника, аби він підтвердив кваліфікацію
І це ще не все, гортайте шпальти — буде корисно!
Росіна Старчук,
головний редактор журналу «Держзакупівлі»
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.