КЕП чи ЕПЦ для оприлюднення інформації про закупівлю після 07.11.2020

Автор
експерт, консультант з публічних закупівель в будівництві, Київ

✔️ Готуємось до тестування від Мінекономіки

Користувачі електронних довірчих послуг не можуть використовувати ЕЦП та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, як КЕП та кваліфікований сертифікат електронного підпису після 7 листопада 2020 року.

Закон № 922

Тож після внесення інформації про закупівлю в електронні поля, на неї слід накладати кваліфікований електронний підпис посадової особи (п. 2 Порядку № 1082). Цієї вимоги мають дотримувати замовники/ЦЗО/учасники/постачальники/органи оскарження/органи держфінконтролю, коли розміщують інформацію в ЕСЗ.

КЕП чи ЕПЦ для оприлюднення інформації про закупівлю після 07.11.2020

КЕП у публічних закупівлях: що необхідно знати

Ураховуйте також, що органи держвлади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, мають застосовувати лише засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.

Джерело: Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
4673

Екологічні характеристики предмета закупівлі

У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
1181

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
4184

Вимога про усунення невідповідностей протягом 24 годин

Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті
18016

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді