КЕП чи ЕПЦ для оприлюднення інформації про закупівлю після 07.11.2020
✔️ Готуємось до тестування від Мінекономіки
Користувачі електронних довірчих послуг не можуть використовувати ЕЦП та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, як КЕП та кваліфікований сертифікат електронного підпису після 7 листопада 2020 року.
Тож після внесення інформації про закупівлю в електронні поля, на неї слід накладати кваліфікований електронний підпис посадової особи (п. 2 Порядку № 1082). Цієї вимоги мають дотримувати замовники/ЦЗО/учасники/постачальники/органи оскарження/органи держфінконтролю, коли розміщують інформацію в ЕСЗ.
КЕП у публічних закупівлях: що необхідно знати
Ураховуйте також, що органи держвлади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, мають застосовувати лише засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Джерело: Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.