Як визначити предмет закупівлі: 6 ключових акцентів
Зареєстровані користувачі автоматизованої системи мають право:
- заходити до електронного кабінету після автентифікації отримувача гуманітарної допомоги з використанням КЕП уповноваженої особи отримувача гуманітарної допомоги або печатки;
- створювати, змінювати й видаляти чернетки документів в електронному кабінеті;
- подавати і переглядати подані ними електронні документи;
- отримувати в електронному кабінеті та/або на електронну адресу повідомлення про підтвердження подання документів, інші повідомлення від уповноважених осіб Мінсоцполітики;
- надсилати через електронний кабінет звернення до адміністратора про надання роз’яснень із технічних питань користування автоматизованою системою.
Ви юридична особа і бажаєте зареєструватися в Єдиному реєстрі через електронний кабінет автоматизованої системи? Для цього:
- заповніть електронну форму заяви про реєстрацію юрособи отримувачем гуманітарної допомоги із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ;
- зазначте необхідну інформацію та завантажте електронні документи, передбачені в пунктах 43—45 Положення № 927;
- завантажте копію установчого документа у форматі PDF/A, якщо такий документ не оприлюднений на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV (далі — Закон № 755).