Як пройти реєстрацію отримувача гумдопомоги

Для того щоб подати Мінсоцполітики електронні заяву та інші документи, які необхідні для включення до Єдиного реєстру і визнання допомоги гуманітарною, ви маєте бути авторизовані в автоматизованій системі гуманітарної допомоги. Тож заповніть електронні форми і завантажте копії паперових документів в електронному кабінеті через інформаційну вебсистему автоматизованої системи.

Як пройти реєстрацію отримувача гумдопомоги

Як визначити предмет закупівлі: 6 ключових акцентів

Зареєстровані користувачі автоматизованої системи мають право:

  • заходити до електронного кабінету після автентифікації отримувача гуманітарної допомоги з використанням КЕП уповноваженої особи отримувача гуманітарної допомоги або печатки;
  • створювати, змінювати й видаляти чернетки документів в електронному кабінеті;
  • подавати і переглядати подані ними електронні документи;
  • отримувати в електронному кабінеті та/або на електронну адресу повідомлення про підтвердження подання документів, інші повідомлення від уповноважених осіб Мінсоцполітики;
  • надсилати через електронний кабінет звернення до адміністратора про надання роз’яснень із технічних питань користування автоматизованою системою.

    Ви юридична особа і бажаєте зареєструватися в Єдиному реєстрі через електронний кабінет автоматизованої системи? Для цього:

    • заповніть електронну форму заяви про реєстрацію юрособи отримувачем гуманітарної допомоги із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ;
    • зазначте необхідну інформацію та завантажте електронні документи, передбачені в пунктах 43—45 Положення № 927;
    • завантажте копію установчого документа у форматі PDF/A, якщо такий документ не оприлюднений на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV (далі — Закон № 755).


      обгрунтування закупівлі

      Статті за темою

      Усі статті за темою

      Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

      Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
      157

      Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

      За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
      2425

      Локальний кошторис

      Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
      78

      Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

      Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
      1201

      Гарячі запитання

      Усі питання і відповіді