Чергові зміни закупівельного законодавства: чого чекати замовникам

Закупівельне законодавство може вчергове змінитись: Комітет ВРУ з економрозвитку розглянув законопроект №5309, який вносить зміни до ст. 18 Закону про публічні закупівлі.

Як діяти, якщо учасник оскаржив рішення про відміну

Чергові зміни закупівельного законодавства: чого чекати закупівельникам

Йдеться про зміни щодо процесу подання та розгляду скарг. Проектом передбачається подання скарг у формі електронного документа шляхом заповнення уніфікованих форм.

Згідно з проектом, у випадку оскарження тендерної документації суб’єкт оскарження зобов’язаний надавати докази наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів, що дозволить не допускати зловживання учасниками правом на оскарження.

Крім того передбачається підвищення прозорості процесу оскарження завдяки публічності запитів органу оскарження та відповідей на них. Однак у разі порушення суб'єктом оскарження, замовником строків та порядку надання інформації, таку інформацію орган оскарження може не врахувати під час розгляду скарги.

Оскарження в умовах карантину: що врахувати

Лізинг включили до переліку послуг, на які поширюється дія ЗУ "Про публічні закупівлі".

Однак дія цього закону не поширюється на послуги фінансових установ щодо надання кредитів, гарантій, а також послуги, необхідні для підготовки та реалізації інвестиційних проєктів, проектів державно-приватного партнерства, у тому числі концесії, які надаються міжнародними фінансовими організаціями, членом яких є Україна.

Уточнено строки оприлюднення інформації про закупівлю під час проведення спрощеної закупівлі.

До числа службових осіб, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, пропонують віднести уповноваженого з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Насамкінець у документі прописаний порядок присутності сторін на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

За матеріалами Dozorro

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

Статичний блок для новин

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація 👇

Зареєструватися

Статті за темою

Усі статті за темою

Оскарження процедури закупівлі: як діяти учаснику

Для відстоювання своїх законних прав та інтересів в процесі здійснення публічних закупівель законодавством передбачено етап оскарження. А учасникам потрібно знати, як захистити себе. Як це зробити, розглянемо у статті
2651

Які наслідки, якщо замовник відмовляється від підписання договору про закупівлю

Іноді, коли замовник вже обрав переможця торгів, він відмовляється від підписання договору про закупівлю з таким потенційним постачальником. Чи правомірно це робити, які наслідки чекають на замовника та що каже судова практика – розглянемо
9643

Оскарження рішення Антимонопольного комітету

За частино 22 статті 18 Закону № 922, рішення Антимонопольного комітету України стають чинними з дня їх прийняття. Якщо таке рішення АМКУ не було оскаржене до суду, то його потрібно виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Тобто замовники можуть оскаржувати рішення АМКУ. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні, роз’яснюємо у статті
7648

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8376

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді