БЕБ скасувало тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн

БЕБ у Закарпатській області упередило неефективне використання коштів місцевого бюджету під час проведення тендеру.

БЕБ скасувало тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Одна з міських рад Закарпатської області планувала витратити кошти на капітальний ремонт будівлі комунальної власності. Для цього було оголошено тендер на закупівлю послуг з будівельних робіт вартістю 6,4 млн грн.

Під час аналізу вимог до учасників закупівлі, які були передбачені тендерною документацією, аналітики Теруправління виявили, що посадові особи міськради, ймовірно з метою забезпечення перемоги в тендері певної компанії, заклали антиконкурентні кваліфікаційні вимоги, які обмежили коло учасників. 

Крім того, публічна закупівля здійснювалась без оприлюдненого обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, що могло свідчити про неефективне використання коштів громади. З метою упередження виявлених ризиків аналітики Бюро направили до органу місцевого самоврядування лист з рекомендаціями усунути виявлені порушення в тендерній закупівлі. 

Розглянувши рекомендацію розпорядник коштів відмовився від проведення тендеру та відмінив закупівлю. Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області упередили неефективне використання 6,4 млн грн міськради.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

Статичний блок для новин

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація 👇

Зареєструватися

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
2288

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
4073

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
37278

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8374

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4597

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді