БЕБ упередило розтрату 3,2 млн грн бюджетних коштів на обрізці дерев

Аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області виявили ризикову закупівлю.

БЕБ упередило розтрату 3,2 млн грн бюджетних коштів на обрізці дерев

Чи вимагати в переможця процедури закупівлі інформаційну довідку з Реєстру НАЗК

Одне з комунальних підприємств міської ради планувало замовити послуги з санітарної та формувальної обрізки дерев на території міста. Для цього оголосили проведення публічної закупівлі вартістю 3,2 млн грн.

Співробітники БЕБ проаналізували вимоги тендерної документації замовника і подані переможцем документи та встановили, що підприємство не відповідає критеріям закупівлі. Зокрема, переможець тендеру не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є безумовною підставою для відхилення пропозиції учасника.

На підставі виявлених ризиків та з метою недопущення розтрати бюджетних коштів аналітики БЕБ направили лист комунальному підприємству та рекомендували вжити заходів щодо усунення передумов неефективного використання коштів громади. 

Розглянувши рекомендацію, замовник відмовився від укладання договору та відмінив тендерну закупівлю. Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області  упередили розтрату 3,2 млн грн місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

Статичний блок для новин

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація 👇

Зареєструватися

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
2288

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
4073

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
37281

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8374

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4597

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді